КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Хмельницька філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
(0382) 71 04 50 (приймальня)
(0382) 71 73 33
Електронна пошта для звернення клієнтів –
Особливості реєстрації та опрацювання звернень, що надходять до Оператора ГРМ
Інформація щодо роботи відділу документування управлінської діяльності
Вимоги до оформлення звернень громадян
☎️ Аварійно-диспетчерська служба – 104 (цілодобово, без свят та вихідних)
КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104
🕛Графік роботи кол-центру:
☑️ понеділок – п’ятниця з 8:00 до 17:00
☑️ субота – неділя з 9:00 до 18:00
🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot
ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ
☑️ Телефон: 0 800 357 291
☑️ Електронна пошта: [email protected]
☑️Портал для створення звернень
🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.
Офіційна сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/hm.naftogaz
Офіційна сторінка у Telegram: https://t.me/km_gas
⌚️Розпорядок роботи Центрів обслуговування клієнтів
Розпорядок_роботи_Центрів_обслуговування_клієнтів

