КОНТАКТИ

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

Повна офіційна назва: Хмельницька філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”

Скорочене офіційне найменування: Хмельницька філія “Газмережі”

 

 

АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА  – тел. 104 (цілодобово, без свят та вихідних)

Закликаємо споживачів беззаперечно дотримуватись правил безпечного використання в побуті та в разі потреби звертатися на  службу екстреного реагування 104

 

КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104

🕛Графік роботи кол-центру:

☑️ понеділок – п’ятниця з 8:00  до 17:00

☑️ субота – неділя з 9:00  до 18:00

 

Графік прийому споживачів у Центрах обслуговування клієнтів:

понеділок-четвер – з 8-00 до 17-15 год.,

п’ятниця – з 8-00 до 16-00 год.

 

TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot 

 

Електронна адреса для звернення клієнтів – [email protected]

 Особливості реєстрації та опрацювання звернень, що надходять до Оператора ГРМ

Інформація щодо роботи відділу документування управлінської діяльності

Вимоги до оформлення звернень громадян

(0382) 71 04 50  (приймальня)

 

 

   ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ

☑️ Телефон: 0 800 357 291

🕛Графік прийому дзвінків:

☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00  до 18:00

☑️Портал для створення звернень

🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.

 

 

Офіційна сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/hm.naftogaz

Офіційна сторінка у Telegramhttps://t.me/km_gas

 

⌚️Розпорядок роботи Центрів обслуговування клієнтів

Розпорядок_роботи_Центрів_обслуговування_клієнтів